Elhagytam a belépőkártyámat a múlt héten. Kerestem, kutattam, de nem találtam meg.
 
Emiatt napok óta csak vendégkártyával tudok bejönni a munkahelyemre. Ma pl. én vagyok a 024-es számú vendég.
 
Ilyesmi máskor is előfordult már, de ezúttal más a helyzet, hiszen most nem a kocsiban/másik táskában/otthon maradt a saját helyes kis belépőm, hanem egyáltalán nincs meg, ami nagyon fura.
 
De legalább igényelhettem újat.
 
Na, az milyen fura lesz, amikor már ezt sem tehetem meg…

A bejegyzés trackback címe:

https://pakolunk.blog.hu/api/trackback/id/tr301738657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vásárhelyi ingatlan 2010.03.10. 21:52:39

Ez ismerős sztori. Anno Kulcsár Ati is ilyen elveszett kártyával járt be a Parlamentbe :-)
süti beállítások módosítása